.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش آقاتهرانی به وقایع 22 بهمن در قم

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن محکوم کردن وقایع 22 بهمن در قم گفت: اگر ما ولایتمدار هستیم، نباید تندروی و بداخلاقی و اعمال غضب کنیم زیرا در این صورت، ولو اینکه حرف درستی داشته باشیم نمی‌توانیم آن را به درستی بیان کنیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهار کرد: شنیدم که برخی گفتند دوستان ما در این کار دست داشته‌اند، این موضوع دلیل بر این است که آن‌ها با جبهه پایداری آشنا نیستند؛ ما از ابتدا تا به حال مبنای کار خود را گفت‌وگو و تبیین مبانی و اصول قرار داده‌ایم و کمتر تحت تاثیر احساسات، بحث‌های خود را مطرح کرده‌ایم.

وی افزود: در هفته‌های گذشته گاهی افراد و حتی مسوولان متاسفانه بداخلاقی‌هایی داشته و دارند که هیچ‌گاه قابل قبول نیست، قطعا اخلاق بد نمی‌تواند مصلح و اصلاح‌کننده باشد و برای همین است که می‌گویند کسی که مصلح است، ابتدا خودش باید اصلاح شده باشد؛ ما هم اگر بخواهیم اصلاح کنیم و درست حرکت کنیم، باید مبانی‌مان صحیح باشد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر ما ولایت‌مدار هستیم، نباید تندروی و بداخلاقی کنیم و با اعمال غضب ناامنی ایجاد کنیم، زیرا در این صورت ولو این‌که حرف درستی داشته باشیم نمی‌توانیم آن را به درستی بیان کنیم و اینجاست که دشمن و رسانه‌های بیگانه سوءاستفاده می‌کنند و دیگر نمی‌توان موضوع را مدیریت کرد.

آقاتهرانی تاکید کرد: ما برخوردهای با اخلاق بد را برنمی‌تابیم و اگر با کسی هم مخالف باشیم، این مخالفت را با بی‌حرمتی به ساحت مقدس اهل بیت و حرم اهل بیت ابراز نمی‌کنیم زیرا این جزو ملاحظات ماست.

وی یادآور شد: نمی‌دانم چرا راجع به جریانی که در قم اتفاق افتاد، بعضی سیاسی برخورد می‌کنند و چیزهایی می‌گویند که خودش بداخلاقی است، واقعا خداپسندانه نیست که کسانی که را که اهل بداخلاقی نیستند محکوم به بداخلاقی کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر ناپسندبودن برخوردهای غیراخلاقی در مورد عاملان وقایع روز 22 بهمن قم گفت: اینها کسانی هستند که ممکن است با آقای لاریجانی مخالف باشند ولی مخالفت به تنهایی کافی نیست که انسان دست به بعضی کارها بزند بلکه باید رعایت اخلاق، اصول و خواست مقام ولایت هم داشته باشیم، زیرا ما ملتزم به ولایت فقیه هستیم و اگر اعتقادات درستی توحیدی و الهی داشته باشیم، تخطی نمی‌کنیم و به هر شکل ممکن افراد را مورد هتک حرمت قرار نمی‌دهیم ولو اینکه از نظر سیاسی مخالفت‌هایی وجود داشته باشد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان گفت: ما لجن‌مال کردن و خراب کردن و توهین کردن را از سوی هرکس چه نماینده مجلس چه دولت و چه انسان‌های عادی نمی‌پسندیم و همه را دعوت می‌کنیم که نظرات خود را به شیوه صحیح ابراز کنند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد 25 بهمن 1391
چرا هر کار خود سر را به دوستان شما نسبت می دهند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.